Salutacions des de Terrassa
+5
vulcano
luis_bcn
ritxi
MagNity
Nunthor
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Salutacions des de Terrassa
[justify]Bon dia!
Doncs bé començaré per presentar-me. Em dic Joel i tinc 28 anyets acabadets de fer. Actualment visc a Terrassa encara que em considero Gracienc de tota la vida Amb això de la màgia vaig començar des de ben petit, potser deuria tindre uns 7 ó 8 anys qua va anar a parar a les meves mans un magia borrás d'aquells heredats de les meves germanes que no li van fer cas. No entenia massa com anava tot allò i poc a poc vaig anar fent els meus "pinitos", després poc a poc ja vaig anar evolucionant amb una caixa de trucos inteligentes, i després amb uns fascicles que van sortir (el rey de la magia) i des de fa poquet ja he començat amb els típics: cartomagia fundamental i ara m'estic mirant el Bobo també. També estic intrigat perquè vaig trobar fa temps uns jocs que eren del meu avi! (ell també en feia) i ara estic mirant de desxifrar com funcionen :p
El problema que tinc és que sóc com un intermitent: ara faig màgia, ara no en faig, ara hi torno, ara ho torno a deixar i m'agradaria que d'una punyetera vegada l'intermitent sigui una bombeta fixa que estigui sempre encesa.
Doncs res no us vull avorrir amb les meves penes, dir-vos que tinc ganes d'aprendre, que aquest dilluns havia de fer magia per 12 nens i en van ser 60 i vaig témer per la meva vida i que si feu alguna prova d'accés m'aviseu i així si puc escapar-m'hi miro com va que això dels exàmens o proves d'accés sempre em fan caguelis
Doncs bé començaré per presentar-me. Em dic Joel i tinc 28 anyets acabadets de fer. Actualment visc a Terrassa encara que em considero Gracienc de tota la vida Amb això de la màgia vaig començar des de ben petit, potser deuria tindre uns 7 ó 8 anys qua va anar a parar a les meves mans un magia borrás d'aquells heredats de les meves germanes que no li van fer cas. No entenia massa com anava tot allò i poc a poc vaig anar fent els meus "pinitos", després poc a poc ja vaig anar evolucionant amb una caixa de trucos inteligentes, i després amb uns fascicles que van sortir (el rey de la magia) i des de fa poquet ja he començat amb els típics: cartomagia fundamental i ara m'estic mirant el Bobo també. També estic intrigat perquè vaig trobar fa temps uns jocs que eren del meu avi! (ell també en feia) i ara estic mirant de desxifrar com funcionen :p
El problema que tinc és que sóc com un intermitent: ara faig màgia, ara no en faig, ara hi torno, ara ho torno a deixar i m'agradaria que d'una punyetera vegada l'intermitent sigui una bombeta fixa que estigui sempre encesa.
Doncs res no us vull avorrir amb les meves penes, dir-vos que tinc ganes d'aprendre, que aquest dilluns havia de fer magia per 12 nens i en van ser 60 i vaig témer per la meva vida i que si feu alguna prova d'accés m'aviseu i així si puc escapar-m'hi miro com va que això dels exàmens o proves d'accés sempre em fan caguelis
Nunthor- Cantidad de envíos : 24
Ubicació : Terrassa
Re: Salutacions des de Terrassa
Benvingut i comentar-te que canviarem el nom per ritual d'ingrés o algo així, perqué no es pot anar examinant a la gent, més haviat es un tramit per el que l'aspirant demostra l'interés per el SIS, per apendre i disfrutar de la magia, vaja una forma de carta de presentació als companys del SIS.
MagNity- Admin
- Cantidad de envíos : 1104
Hola Joel, Benvingut!
Doncs passa't un dia i veus com va tot aixó.
Doncs passa't un dia i veus com va tot aixó.
ritxi- Admin
- Cantidad de envíos : 2009
Ubicació : St Feliu de Llobregat (BCN)
bienvenido joel !!! como dice ritxi ,pasate algun dia " trae unos pastelitos o bombones " ejjejje,un saludo
luis_bcn- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 907
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
Que morro tienes Luis!!
No recuerdo que tu los trajeses, nos debes unos
No recuerdo que tu los trajeses, nos debes unos
ritxi- Admin
- Cantidad de envíos : 2009
Ubicació : St Feliu de Llobregat (BCN)
es que es lo único que Luís hace desaparecer en menos de un segundo, jajaja
MagNity- Admin
Bien venido Joel. Espero que te guste el entorno, que pases algun dia por la reunion del SIS, y que cese la intermitencia en tu magia.
Frliz navidad.
Frliz navidad.
vulcano- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 754
Ubicació : Ripollet
Joel!!! Bienvenido!!! Recibi tu mensaje pero aun no he contestado, vaya morro tengo. Me alegra que estes por aqui, a Joel ya lo abalo yo cuandoo quiera presentarse. Un saludo, ya te llamare y nos pasamos por SIS.
Ostras ya tengo quien me avale, que bien!!, estás seguro? mira que si no pago vendran a por ti :p Pués ya me passaré un dia por el SIS y traeré bombomcitos, tengo ganas de saber como Luís los hace desaparecer tan rápido
Me pondré las pilas para prepararme para presentarme :s bueno... voy al baño hehehe
Pues nada aprovecho para desearos un "Bon Nadal"
Me pondré las pilas para prepararme para presentarme :s bueno... voy al baño hehehe
Pues nada aprovecho para desearos un "Bon Nadal"
Nunthor- Cantidad de envíos : 24
Ubicació : Terrassa
comentarte que necesitas 2 avales, osea que con davy solo no vale,..xD eso si, ahora mismo esta a un 5 jotas (jamon claro) el aval, jejejeje
MagNity- Admin
benvingut
Benvingut Joel!! Només dir-te que això de las intermitències , crec que ens ha passat a tots. En el meu cas, també va ser així fis que vaig coneixer a aquesta colla de malalts per la màgia. Ara jo també estic força malalt, tot i que potser la majoria d'ells no ho creguin , ja que no em veuen gaire el pel!!!!! ni per la S.I.S ni al cap tampoc. Falta de temps, tot i que de ganes no en falten. Mag Mauri (Mortadelo per alguns).
En fi, que si necesitas qualsevol cosa, fins i tot "aval" per ser membre del S.I.S, ja saps on trobar-me.
Fins aviat
En fi, que si necesitas qualsevol cosa, fins i tot "aval" per ser membre del S.I.S, ja saps on trobar-me.
Fins aviat
Mauri- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 171
benvingut!!
si portes bomobns vaig segur i mira que encara no he anat a cap reunió (i no és per falta de ganes...)
salutacions!
si portes bomobns vaig segur i mira que encara no he anat a cap reunió (i no és per falta de ganes...)
salutacions!
dcmoreno- Col·laborador
- Cantidad de envíos : 408
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
moreno tu no te libras , tu trae algo de beber para acompañar los bombones,jejje, ritxi yo si que treje bombones lo que se los comieron antes de que llegaras ,
luis_bcn- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 907
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
bueno diganme que traigo de beber...
nada con alcohol que soy menor!! (se siente) jajajaj
saludos!
nada con alcohol que soy menor!! (se siente) jajajaj
saludos!
dcmoreno- Col·laborador
- Cantidad de envíos : 408
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Si no es para que bebas tu, es para que nosotros tengamos una sonrisa para ti,...xD
MagNity- Admin
PD: Hola
angelilliks- Col·laborador
- Cantidad de envíos : 385
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum