Agenda màgica
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Agenda màgica
Ei!
A banda del calendari de actes i reunions del SIS, (que va de fàbula, per cert, felicitats a qui ho manté actualitzat) a mi m'agradaria poder disposar d'una agenda magica, a on entre tots poguessim afegir conferencies, espectacles, etc. externs a la societat. (com la conferència d'en Giobbi, etc.). A banda del calendari, estaria bé afegir en un post fixe aquells espectacles setmanals fixes (com per exemple el teatreneu).
Us sembla bé? Com es podria fer?
JM
A banda del calendari de actes i reunions del SIS, (que va de fàbula, per cert, felicitats a qui ho manté actualitzat) a mi m'agradaria poder disposar d'una agenda magica, a on entre tots poguessim afegir conferencies, espectacles, etc. externs a la societat. (com la conferència d'en Giobbi, etc.). A banda del calendari, estaria bé afegir en un post fixe aquells espectacles setmanals fixes (com per exemple el teatreneu).
Us sembla bé? Com es podria fer?
JM
Josep M.- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 418
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Re: Agenda màgica
fins ara a noticies i anuncis s'ha anat obrint segons anavem trobant,... de la informació del club de la magia es fàcil,... per trobar més informació hem d'anar en compte perquè a Catalunya es fan moltissimes coses i podriem arribar a saturarnos d'informació, el perque només els dijous ja tens també a toni Looser i Locos al cinco monos, a Magnolo i Lays al rey de la magia i a Joaquin Matas al teatreneu,... per començar,...
una pagina de referència és la de magia a barcelona.
Per tan, es podria fer una calendari "no oficial", jejeje... pero penseu que serà enorme,... es podria només postejar la informació del event i jo vaig modificant el post primer segons s'actualitza,... i si algú té alguna cosa a comentar que obri un fil de l'activitat en qüestió...
si veig que te resposta afirmativa mi posaré durant la setmana a la feina,...xD
una pagina de referència és la de magia a barcelona.
Per tan, es podria fer una calendari "no oficial", jejeje... pero penseu que serà enorme,... es podria només postejar la informació del event i jo vaig modificant el post primer segons s'actualitza,... i si algú té alguna cosa a comentar que obri un fil de l'activitat en qüestió...
si veig que te resposta afirmativa mi posaré durant la setmana a la feina,...xD
MagNity- Admin
- Cantidad de envíos : 1104
Home, aquests son fixes, és el que deia, no caldria posar-ho al calendari, sino més aviat llistar les actuacions fixes per una banda, i posar els esdeveniments extraordinaris en un post similar al del calendari del SIS.
Tampoc cal qe sigui exhaustiu, sino posar els esdeveniments rellevants.
A veure que diu la gent...
JM
Tampoc cal qe sigui exhaustiu, sino posar els esdeveniments rellevants.
A veure que diu la gent...
JM
Josep M.- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 418
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
per a mi d'acord
dcmoreno- Col·laborador
- Cantidad de envíos : 408
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
ok,... pos durant la setmana i treballaré... en tot cas, será feina de tots anar afegint linfirmació perke la vagi afegint al post inicial, pensant que evidentment sanira borrant segons vagi transcurrent...
MagNity- Admin
- Cantidad de envíos : 1104
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum