SOCIETAT D’ IL•LUSIONISME DE SANT FELIU
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Actuación Juan Tamariz

+8
angelilliks
Mr Nice
Jordi Magomero
dcmoreno
Josep M.
ritxi
luis_bcn
Mr.Wardner
12 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  falgaba Dc 20 Gen 2010, 09:11

Teneis mucha razón en todas las criticas y tambien en todos los argumentos de su defensa... pero me gustaría recordaros que él sigue llenando teatros. Porque razón ? , pues simple por ser quien es y todo lo que eso conlleva ; ahora decirme quien de los grandes de este pais esta llenando los teatros quien de los grandes publicita tanto la magia en este pais ?..y os recuerdo que aquí tenemos un buen puñado de grandes magos reconocidos en el mundo entero ..pero llenan nuestros teatros?..Por lo tanto gracias al atrevimiento de este viejo desvergonzado ...la magia en España sigue teniendo algo de vida y de publicidad.
Por cierto lo de su esposa , parece ser que va en el pak del contrato...hay no se puede hacer nada.
Saludos.
falgaba
falgaba
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 398
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  angelilliks Dc 20 Gen 2010, 13:42

ritxi escrigué:Luis estoy de acuerdo en casi todo, pero...

Ming dijo:
Sinceramente... si no fuese Tamariz... no volvería a verlo

Con eso creo que esta de acuerdo en muchas cosas, ya que se le perdona mucho por ser quien es, la edad...

Yo lo fui a ver y claro que es un espectaculo para profanos y la gente flipaba, sobretodo por que iban con ganas de flipar!!

El unico problema es que nosotros estamos muy acostumbrados a ver magia y pagar 25 eurazos por ver algo que ya has visto muchas veces, ya son ganas!
Y como yo si tenia ganas pues los pague pirat

P.D.- Su mujer es un muermo Sleep

Cuando os déis cuenta que haciendo un doble pensoso como juego la gente "lo flipa" y te recuerdan para toda su vida entonces se empieza a apreciar lo que está bien, está mal o está correcto (para el profano el mierda de doble es la polla en vinagre, la carta se cambia). Yo veo los vídeos de Tamariz hace 30 años y lo veo igual. No es que los dobles cortes, dobles y el tipo de técnicas que hace en público haya que trabajarlas mucho para que no se deterioren con la edad. Lo genial de Tamariz para público es que todas las "gracietas" no son porque sí, no es para que la gente se ría, con para que la gente recuerde o no lo que a él le sale de la polla, en la bolsa y el huevo no dice lo de la pasta porque queda muy gracioso, en absoluto. Los propios fans de Tamariz tienen una visión equivocada de él y por eso de la escuela de imitadores de Juan nunca ha salido ni saldrá nada bueno, cuando Woody dejó de ir a lo Tamariz se convirtió en el Woody de hoy.

Según lo que yo tengo entendido todo lo que tiene publicado Tamariz es una reputísima mierda comparado con lo que aún no ha publicado y se guarda. Y ojo, que para mi Tamariz es amo pero no es para fliparse tanto.
angelilliks
angelilliks
Col·laborador

Cantidad de envíos : 385
Fecha de inscripción : 20/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  Josep M. Dc 20 Gen 2010, 23:50

Cal, aquest to? Perdoina Àngel, estic d'acord amb tú en força coses, però se m'ha fet desagradable de llegir ...

En fi. Estic totalment d'acord amb el que diu en Falgaba. El gran invent d'en Tamariz és el seu personatge, amb tots els matissos que apunta n'Àngel. Més que mnemotècniques i filigranes diverses. És gràcies al seu personatge, que és qui és. Els seus espectacles són un gran show al voltant del seu personatge, amb quatre jocs de mans pel mig.

EMHO, qui vagi a veure'l hi va per veure'l a ell i la seva manera de ser i presentar, més que per la màgia, que a tots ens serà coneguda. Quan començava vaig anar a un espectacle seu, i acabada la sesió, uns quants feiem cua per a que ens signés una carta. Petites anècdotes a banda, el que em va sobtar molt és que quan atenia al públic, a tothom qui passava li preguntava "quin és el joc que més t'ha agradat?". Em va donar la total sensació que constantment estava destriant del seu repertori (el mateix repertori que fa aquests dies, crec) aquells jocs que deixaven millor record entre la gent.

Si és així, no és d'estranyar que al seu espectacle predominin els clàssics. No està fent màgia per mags, no ho oblidem.

JM Wink
Josep M.
Josep M.
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 418
Edad : 47
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  ritxi Dj 21 Gen 2010, 02:31

Luis Egea nos da su opinión en su blog:

http://magovago.blogspot.com/2010/01/juan-tamariz-en-el-teatro-poliorama.html
ritxi
ritxi
Admin

Cantidad de envíos : 2009
Edad : 49
Ubicació : St Feliu de Llobregat (BCN)
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  Josep M. Dj 21 Gen 2010, 06:00

Calcat al espectacle que vaig veure jo. Joc per joc.

JM
Josep M.
Josep M.
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 418
Edad : 47
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  Jordi Magomero Dv 22 Gen 2010, 03:26

Us heu parat, ni que sigui per un segon, a llegir tot el que esteu escrivint?

Perdò... És molt possible que, sense voler, jo ara també cometi els mateixos errors que vosaltres heu comès en els vostres comentaris, i per això vull demanar disculpes per anticipat, i per això mateix també crec que he de rectificar la pregunta anterior:

Us heu parat a pensar si heu entès de què tracta i significa això de la màgia?

Il.lusionar, maravellar... ENTRETENIR!!! la màgia ha de servir per ENTRETENIR... i us ben asseguro que, tot i que no he anat a veure'l (encara, ja que tinc entrades pel dia 7) SEGUR QUE JUAN TAMARIZ ENTRETÉ.

No crec que tinguem cap dret a criticar/evaluar a un mag que ha sigut capaç d'inventar coses... i molt utilitzades arreu del món (TPC, Mnemonica... ei, la mnemonica més utilitzada del món!!!). Com es pot posar en dubte la seva capacitat creativa? Què hem inventat nosaltres?

No crec que tingeum cap dret a criticar/evaluar a un mag que ha publicat moltes coses sobre teoría i pràctica de la màgia. Com es pot criticar al creador de "los 5 puntos mágicos" quan és un llibre de referència per a tots els que volem ser "mags"? i que podría aplicar-se a altres ambits teatrals!!!

No crec que tinguem cap dret a criticar/evaluar a un mag que porta tants anys com a professional, i que te el reconeixement INTERNACIONAL que ell ha aconseguit! TOT EL MON MAGIC EL RESPECTA.. I EL MON NO MAGIC TAMBÉ!!! Algú va veure el que Aaron Fisher va fer en veure la seva foto al AMIC???

Insisteixo que no he vist el seu espectacle... MAI... i no se que em trobaré.. i tampoc no vull saver-lo fins que m'hi trobi allí.. el proper dia 7.
Però no ens enganyem... LA MAGIA HA ESTAT, ÉS I SEMPRE SERÀ per a la GENT PROFANA!!! I el seu objectiu és maravellar, i ENTRETENIR a aquesta gent.

Aixó no treu que s'ha d'intentar buscar una excelencia en els moviments, passes i jocs... però no vol dir que no puguis fer una "CARTA AMBICIOSA"!!! la ambiciosa és un dels millors jocs que s'ha fet i es farà mai... i per aquest motiu dura i perdura en el temps.. i a la gent profana la maravella, la ilusiona i l'entreté!

I sí, el personatge de Tamariz és únic, i forma part d'alló que captiva a la gent.. I per això Entretè i maravella a la gent....i per aixóels mags cada vegada que apareix en un canal de televisiío tots volem estar atents, i veure que farà... Però esclar.. si estàs mirant el Sexto Sentido per 3a vegada... ja no t'impacta.. pq ja saps que Bruce Willis està m.... i no t'impacta..

I els mags hem vists els jocs moltes vegades... i per això no ens agrada...

Si no entenem això, ja tenim respota a la meva pregunta inicial! NO HEM ENTES RES!!!!

Per això em pregunto ara...
Perque no gaudim d'altres coses?
Podem aprendre de moltes coses en cada actuació. Sempre s'aprenen coses... (OJO, no parlo de copiar.. parlo d'aprendre!!!). Com controlar l'audiencia. Com controlar l'escenari. Com treballar després d'acabar un joc. Com unir el fil argumental.... Ojo.. O COM NO FER RES DE TOT AIXÒ!!!!. Cadascu a de tenir criteri propi!

I aixo no aplica només a Juan Tamariz, sino a tots i cada un dels mags als que anem a veure... i als no mags, perquè també s'apren d'obres de teatre, performance al carrer o a zones públiques... HEM D'APRENDRE A MIRAR, EVALUAR, I APRENDRE!!!!!!!!

Juan Tamariz ha treballat molt en el passat, i ara està recollint fruits, segurament... però no per aixó hem de negar l'evidència que, com molt be diu Falgaba, ha fet molt per a la màgia en general, i per a la màgia española en particular.

Sento el toston que he posat, però crec que abans de criticar a ningú, ens hem d'evaluar a nosaltres mateixos...

Jordi Magomero.
pirat
Jordi Magomero
Jordi Magomero
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 447
Edad : 46
Ubicació : Aquí
Fecha de inscripción : 11/05/2009

http://magomero.wordpress.com

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  angelilliks Dv 22 Gen 2010, 04:54

Jordi Magomero escrigué:Però esclar.. si estàs mirant el Sexto Sentido per 3a vegada... ja no t'impacta.. pq ja saps que Bruce Willis està m.... i no t'impacta..

Tío, la iba a ver esta tarde Sad

Laughing
angelilliks
angelilliks
Col·laborador

Cantidad de envíos : 385
Fecha de inscripción : 20/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  luis_bcn Dv 22 Gen 2010, 08:28

de acuerdo en todo magomero!!!son una panda de cabrones,xD ( es coña)
luis_bcn
luis_bcn
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 907
Edad : 44
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  Mauri Dv 22 Gen 2010, 15:34

Jo vaig anar-hi el passat dia 16.
és el segon cop que el veig i realment és una repetició quasi calcada a la que vaig veure fa ja una quants anys.
Tot i així, segueixo flipant amb ell, el que passa és que ara m'ho miro amb ulls de mag i no de profà, i si voleu que us digui la veritat, he disfrutat tant o més que el primer cop. La diferència és la perspectiva amb la quel ho miraba.
A més, vaig ser un dels "afortunats " i em va fer pujar a escena. Si de lluny ja flipava, imagineu al seu costat i amb el teatre ple.
Estic totalment d'acort amb el raonament del Jordi. Crec que no tenim dret a criticar-lo d'aquesta manera i menys amb el tò que ha fet servir algú.
Mauri
Mauri
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 171
Edad : 55
Fecha de inscripción : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  Josep M. Ds 23 Gen 2010, 02:34

Totalment d'acord, Jordi.

Jordi Magomero escrigué:Algú va veure el que Aaron Fisher va fer en veure la seva foto al AMIC???
No. Explica-ho!.

Very Happy

JM
Josep M.
Josep M.
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 418
Edad : 47
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  MagNity Ds 23 Gen 2010, 03:55

jo si que vaig veure la cara de Aaron Fisher, era pura dramaturgia, jajajaja. tot un poema
MagNity
MagNity
Admin

Cantidad de envíos : 1104
Fecha de inscripción : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Actuación Juan Tamariz - Página 2 Empty Re: Actuación Juan Tamariz

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum