Hola a tothom :D
+3
ritxi
luis_bcn
MagicOriol
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola a tothom :D
Bueno, començo amb la presentació (quina forma més original de començar jajaja)
Em dic Oriol. Vaig començar amb la magia fa prop de 6 mesos mes o menys, pero l'altre dia em vaig enterar que tot el que he apres ho he de tornar a aprendre, ja que jo vaig començar sent esquerra a la magia, i aaara he de tornar-ho a aprendre tot amb l'altre ma ([Modo ironia/]gràcies Manolo... [/Modo ironia]).
Tinc 15 anys (cumpleixo 16 en novembre), passat dema començaré a estudiar primer de batxillerat al col·legi Bon Salvador (es possible que la gent de sant feliu el conegui).
D'aquesta comunitat conec al Magnolo i a la Lays (son els qui em van dir que existia).
L'estil de magia que més m'agrada es la cartomagia i la numismagia, seguit de la magia amb cordes.
El meu defecte es lo nervios que em poso (puc posar a Magnolo i a Lays com a testimonis, que m'han vist fer alguns jocs )
Espero coneixervos el dimecres dia 8 (dia en el que em pasare per la societat
Fins llavoooors
P.D.: Si algu es vol passar pel meu canal de youtube aqui el deixo, encara que no esta actualitzat... : El meu canal
Em dic Oriol. Vaig començar amb la magia fa prop de 6 mesos mes o menys, pero l'altre dia em vaig enterar que tot el que he apres ho he de tornar a aprendre, ja que jo vaig començar sent esquerra a la magia, i aaara he de tornar-ho a aprendre tot amb l'altre ma ([Modo ironia/]gràcies Manolo... [/Modo ironia]).
Tinc 15 anys (cumpleixo 16 en novembre), passat dema començaré a estudiar primer de batxillerat al col·legi Bon Salvador (es possible que la gent de sant feliu el conegui).
D'aquesta comunitat conec al Magnolo i a la Lays (son els qui em van dir que existia).
L'estil de magia que més m'agrada es la cartomagia i la numismagia, seguit de la magia amb cordes.
El meu defecte es lo nervios que em poso (puc posar a Magnolo i a Lays com a testimonis, que m'han vist fer alguns jocs )
Espero coneixervos el dimecres dia 8 (dia en el que em pasare per la societat
Fins llavoooors
P.D.: Si algu es vol passar pel meu canal de youtube aqui el deixo, encara que no esta actualitzat... : El meu canal
MagicOriol- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 15
Re: Hola a tothom :D
bienvenido oriol !!! aqui en el sis hay dos zurdos ( ya se que sois gente rara ,xDDD ) espero poder conocerte este miercoles .un abrazoooooo
luis_bcn- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 907
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
Oriol, Benvingut al foro.
Com més siguem de St Feliu millor
T'esperem dimecres!
Com més siguem de St Feliu millor
T'esperem dimecres!
ritxi- Admin
- Cantidad de envíos : 2009
Ubicació : St Feliu de Llobregat (BCN)
Benvingut al foro Oriol!
Álvaro Oreja- Cantidad de envíos : 22
Ubicació : Premià de Mar, Barcelona
Gracies a tots!!! D'aqui una estona em paso pel SIS
MagicOriol- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 15
Bienvenido y espero que disfrutes mucho.
vulcano- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 754
Ubicació : Ripollet
De raros nada, somos los mejores
¡Ah! Benvingut al forum company.
¡Ah! Benvingut al forum company.
dcmoreno- Col·laborador
- Cantidad de envíos : 408
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum: