SOCIETAT D’ IL•LUSIONISME DE SANT FELIU
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sol·licito accés als secrets secretíssims.

+7
raul938
Jaume
luis_bcn
angelilliks
dcmoreno
MagNity
Josep M.
11 participantes

Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  Josep M. Dv 21 Nov 2008, 10:57

M'apunto. Que es pot? What a Face

JM Wink
Josep M.
Josep M.
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 418
Edad : 47
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  MagNity Dv 21 Nov 2008, 12:13

ya ta,...
luego me pagas,...xD
MagNity
MagNity
Admin

Cantidad de envíos : 1104
Fecha de inscripción : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  dcmoreno Dl 26 Gen 2009, 07:49

em presento com a membre!
air va estar molt bé, per la poca estona que hi vaig ser... em va agradar l'ambient (menys pel fum...) la sala era petita i poc ventilada, pero s'aguanta i ara que ja ser anar sempre que feu algu un cap de setmana o un miraculos dimarts vaig

salutacions!
dcmoreno
dcmoreno
Col·laborador

Cantidad de envíos : 408
Edad : 32
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Fecha de inscripción : 30/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  Josep M. Dl 26 Gen 2009, 07:53

Amb això del fum, et dono tota, Tota, Toooota la raó.

Per als que no fumem, emprenya molt...

JM
Josep M.
Josep M.
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 418
Edad : 47
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  angelilliks Dl 26 Gen 2009, 08:02

Eso fue el fuse churretoso que trajo el Dante Laughing
angelilliks
angelilliks
Col·laborador

Cantidad de envíos : 385
Fecha de inscripción : 20/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  luis_bcn Dl 26 Gen 2009, 08:16

el dante el culpable !!!!! jejejjejjejje, y no se de que os quejais , encima que no os cobramos por fumar gratis,jejejjejjeje
luis_bcn
luis_bcn
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 907
Edad : 43
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  MagNity Dl 26 Gen 2009, 09:07

be, al local del Magnolo ja ho hem prohibit, i dintre de poc, quan tinguem la sala més gran no crec que sigui un problema,... en primer lloc perquè imagino que estarà prohibit fumar i en segon lloc perque sera molt més gran.
el que si que es podría fer es mirar de no fumar tots al mateix moment i de anar sortint, pero el diumenge erem molta gent en sala petita i és el que té.
per cert, DCmoremo, el que et presentis com a membre que vol dir? que vols fer la prova del SIS o que vols entrar a l'area secreta?
MagNity
MagNity
Admin

Cantidad de envíos : 1104
Fecha de inscripción : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  Jaume Dl 26 Gen 2009, 09:32

Jo voto que a dins no es fumi, que vulgui pujar la probabilitat de patir un cancer de pulmo o un enfisema pulmonar, entre d'aktres malalties, ho faci al carrer o al bar, o a on sigui menys a dins de la sala

Aqui ho deixo
Jaume
Jaume
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 120
Edad : 48
Fecha de inscripción : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  dcmoreno Dl 26 Gen 2009, 09:55

que em presento com a membre, crec que me he equivocat de lloc Razz
bueno també vui l'acces a l'area, pero tampoc tinc presa, ja que si vull algu u poso a l'area secreta de magiapotagia, encara que les respostes no son tan properes, vull dir, que la gent no s'implica tant en les respostes, pero esta molt bé

salutacions!
dcmoreno
dcmoreno
Col·laborador

Cantidad de envíos : 408
Edad : 32
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Fecha de inscripción : 30/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  MagNity Dl 26 Gen 2009, 10:52

DCmoreno, tindrem la teva candidatura en compte,... ara només queda que vagis venint i ja et direm la data, no et preocupis per això.
Jaume, el tema del fumar ja es va parlar, i pre això jo mateix vaig fer pública la ordre de no fumar a la sala de Magnolo quant ell simplement demanava moderació, però la millor opció va ser aquesta.
normalment quan es carrega l'ambient el rixti avisa i ens controlem tots, cosa que no va passar el diumenge, també dir que no es pot prohibir fumar (i això esta parlat per junta) quan el mateix local ho permet, pero si que podrá estar-ho en quan tinguem sala propia, i aixó será tema de debat, peró com ja he informat no crec que importi massa, perque per llei, quan tinguem la sala, no hi podrem fumar en ella. Per altre banda crec que s'ha de donar facilitats també al fumador, si més no, perqué alguns grans mags són autentiques ximeneies, ja ho sabeu la majoria,...
en definitiva i repeteixo, la idea es que en la nova sala no es pugui fumar per llei (així s'evita discussions) i mirar de tenir aprop un lloc per fer escapadetes,...

i tots aquests temes hi ha un lloc on tocarles i no és al foro obert,...
MagNity
MagNity
Admin

Cantidad de envíos : 1104
Fecha de inscripción : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  raul938 Dl 26 Gen 2009, 10:58

yo soy exfumador de hace 4 0 5 meses,la verdad es que molesta la llegar a casa una peste a tabaco,pero como e sido fumador no me quejo,porque es un lujo poder estar hablando con todos con tu cervecita y fumando,que momentazo jajaja,un saludo yonkis.(doy clases para dejar de fumar,preguntar por raul)
raul938
raul938
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 226
Edad : 43
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  vulcano Dl 26 Gen 2009, 11:07

Yo tambien creo que deberiair moderaros en los fumeteos, por lo menos en aquella sala tan pequeña, que se carga enseguida.
vulcano
vulcano
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 754
Edad : 61
Ubicació : Ripollet
Fecha de inscripción : 23/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  luis_bcn Dl 26 Gen 2009, 13:19

toc toc , raul ??' jejejjejeje,davy nos quieren hechar del sis,xD, nity yo en la sala quwe nos den tendremos que fumar " davy y yo ahora estamos empezando con nuestra rutina de cigarros " a que si davy?? xD
luis_bcn
luis_bcn
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 907
Edad : 43
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  falgaba Dl 26 Gen 2009, 13:31

La verdad es que fumar en la sala es algo contraproducente para todos incluso para el que fuma , porque este está pensando que le pueden mirar con mala cara...en fin. Lo mejor es ir fuera para fumar y os animo para que dejeis de fumar porque la cerveza incluso esta más buena ..os lo dice un ex-fumador de tres a cuatro cajetillas diarias ( dependía del es-cuatro que tubiera ).
Salud.os.
falgaba
falgaba
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 398
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  Davy Dl 26 Gen 2009, 15:18

Ni de coña!!!!!!!!!!! Laughing Si a alguien le molesta no hay problema, que lo diga y le damos permiso para que se vaya a la calle jejejej Me jode mucho deciros que teneis razón, pero que le vamos a hacer, para las próximas o nos moderaremos o saldremos fuera, lo que convenga, lo malo es que habrá más magia fuera que dentro jejejeje
Davy
Davy
Admin

Cantidad de envíos : 258
Edad : 47
Ubicació : Terrassa
Fecha de inscripción : 04/09/2008

https://sissantfeliu.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  Jaume Dt 27 Gen 2009, 10:33

no, no, sacaremos la norma de que se prohibe hacer magia fuera de la sal en la proxima assamblea XD
Jaume
Jaume
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 120
Edad : 48
Fecha de inscripción : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  vulcano Dt 27 Gen 2009, 10:53

El caso es que yo antes fumaba...el tipico cigarrillo de despues de f,. de hacer el amor. Pero lo tuve que dejar, porque era paquete y medio al dia y no podia ser. jajajajajaja.
vulcano
vulcano
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 754
Edad : 61
Ubicació : Ripollet
Fecha de inscripción : 23/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  raul938 Dt 27 Gen 2009, 11:14

cuando salio la ley yo fumaba y me quejaba de q en un centro comercial podia entrar un perrp pero yo no podia funar,lo bueno de no fumar ews que no tienes que saloir fuera ni nada pero yo comprendo a los fumadores...
osea que ami me la rempanpinfla que fumeis jajaja
raul938
raul938
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 226
Edad : 43
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  ritxi Dt 27 Gen 2009, 12:30

Pedro is a sex-machine!! I love you I love you
ritxi
ritxi
Admin

Cantidad de envíos : 2009
Edad : 49
Ubicació : St Feliu de Llobregat (BCN)
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  luis_bcn Dt 27 Gen 2009, 13:28

vulcano escrigué:El caso es que yo antes fumaba...el tipico cigarrillo de despues de f,. de hacer el amor. Pero lo tuve que dejar, porque era paquete y medio al dia y no podia ser. jajajajajaja.

despues de fregar te apetecia un cigarro??? xD
luis_bcn
luis_bcn
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 907
Edad : 43
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
Fecha de inscripción : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sol·licito accés als secrets secretíssims. Empty Re: Sol·licito accés als secrets secretíssims.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum