SOCIETAT D’ IL•LUSIONISME DE SANT FELIU
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Biblioteca

3 participantes

Ir abajo

Biblioteca Empty Biblioteca

Missatge  Josep M. Ds 22 Nov 2008, 02:31

Una altra suggerència (si em faig pesat renyeu-me!) drunken

A l'àrea secreta, posaria una categoria anomenada "La biblioteca" study

Allà s'hi poden anar escrivint (o movent de les altres categories) posts i fils amb els nostres tutorials i explicacions de tècniques, les nostres variacions de jocs clàssics, i els nous efectes que ens inventem i volem compartir / millorar amb els demés. (sovint apareixen espontàniament en respostes a la resta de seccions, però hi queda desendreçat i costen de trobar perque sovint el fil no anava d'allò; és millor copiar-los, depurar-ho, i endreçar-ho a la biblioteca del fòrum). Té l'avantatge que els dubtes que tenen els usuaris queden resolts a continuació en el mateix fil. És iportant mantenir-hi un índex en un post-it que s'actualitza de tant en tant. No ho multiplicaria per "n" categories; una de sola, tot junt, i l'índex ho fan senzill i pràctic.

És important també de NO posar imatges, perque no s'hostatgen al fòrum, i amb el temps es solen perdre.

Potser és molt d'hora per fer-ho, el fòrum és molt jove. Però jo n'he aprés tant com dels llibres.

Ja està. Callo, callo! silent

JM Wink
Josep M.
Josep M.
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 418
Edad : 47
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Biblioteca Empty Re: Biblioteca

Missatge  angelilliks Ds 22 Nov 2008, 10:51

Jo sóc més partidari de no explicar técniques ni jocs al fórum. Una altra cosa ja són les variants que postegem per discutirles, etc. Però ni tan sols així ho veuria bé.
angelilliks
angelilliks
Col·laborador

Cantidad de envíos : 385
Fecha de inscripción : 20/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Biblioteca Empty Re: Biblioteca

Missatge  MagNity Ds 22 Nov 2008, 11:29

a l'area oberta NO!!! a l'area tancada es pot explicar técniques i jocs que hagim pogut crear o treballar modificacions, etc,...el que no podem fer es penjar jocs de llibres així com així, si volem compartir llibres es podrá fer mitjançant la biblioteca del SIS o entre nosaltres en persona,... tot i així el tema de fins a on en l'area secreta s'haura de debatir al SIS...
MagNity
MagNity
Admin

Cantidad de envíos : 1104
Fecha de inscripción : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Biblioteca Empty Re: Biblioteca

Missatge  Josep M. Ds 22 Nov 2008, 14:03

Home, per descomptat que ni hauria de ser fora de l'àrea secreta, ni tampoc es pot acceptar que s'expliquin jocs publicats.

Ho he dit perquè, per exemple a mi m'han estat molt útils posts en altres fòrums (magicbunny) a on s'explica el side steal, o a on es fa un recull de les diferents maneres de fer un DL, o un palm, amb o sense explcacions. També idees de jocs que han tingut els socis i que han volgut penjar aquí (com la disquisició de l'Àngel de la mnemònica un cop l'hagi depurat). Ara mateix m'estava llegint un article sobre el FP (=TT) en aquell fòrum. D'aqui la idea. És com ter una revista per a mags sense haver de fer la publicació ni estar obligat a treure un número periòdicament.

Reconec que he fet la proposta des del punt de vista del fòrum. També és veritat que tractant-se d'una associació, a on es disposa d'un lloc de trobada per aquestes coses, pot ser un pèl absurd. scratch No sé, és per pensar-hi.

A veure si ens podem veure aviat, encara que no sigui un dimarts...

Salut!

JM Wink
Josep M.
Josep M.
Membre S.I.S.

Cantidad de envíos : 418
Edad : 47
Ubicació : Lleida, Barcelona, L'Anoia... depèn del dia.
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Biblioteca Empty Re: Biblioteca

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum