Sóc nova al Foro i a Sant Feliu
+6
vulcano
Mag Ramó
luis_bcn
MagNity
ritxi
Vialis
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Sóc nova al Foro i a Sant Feliu
Hola a tots i totes,
Com aquell qui diu, acabo d'aterrar a Sant Feliu. Fins fa mig any havia estat visquent 18 anys a Alemanya, concretament a Düsseldorf. Allí, des da fa tres anys, més o menys, vaig començar a fer màgia a l'escola que dirigeix el qui actualment és el President de l'Associació de Mags d'Alemanya, Wolfgam Sommer.
Des que he arribat aquí, però, que entre una cosa i l'altra no he fet res més. Buscant per Internet, vaig trobar l'adreça de la SIS, i em vaig posar amb contacte amb voslatres. Ben aviat em va contestar en Ritxi, animant-me a passar-me per l'Ateneu i a visitar-lo a ell a la botiga. I així ho vaig fer la setmana passada.
Tal i com li vaig comentar a ell, per raons de salud no crec que pugui venir regularment a les trobades a l'Ateneu, però sí que m'agradaria passar-m'hi de tant en tant i tornar-me a enganxar, així, a la fascinació de la màgia.
Particularment, a mi m'agraden les cartes i els cubilets. Amb les cordes sempre em faig grans embolics, i amb les monedes pràcticament no hi he fet mai res.
Espero poguem coneixer-nos tots plegats ben aviat,
Sílvia
Com aquell qui diu, acabo d'aterrar a Sant Feliu. Fins fa mig any havia estat visquent 18 anys a Alemanya, concretament a Düsseldorf. Allí, des da fa tres anys, més o menys, vaig començar a fer màgia a l'escola que dirigeix el qui actualment és el President de l'Associació de Mags d'Alemanya, Wolfgam Sommer.
Des que he arribat aquí, però, que entre una cosa i l'altra no he fet res més. Buscant per Internet, vaig trobar l'adreça de la SIS, i em vaig posar amb contacte amb voslatres. Ben aviat em va contestar en Ritxi, animant-me a passar-me per l'Ateneu i a visitar-lo a ell a la botiga. I així ho vaig fer la setmana passada.
Tal i com li vaig comentar a ell, per raons de salud no crec que pugui venir regularment a les trobades a l'Ateneu, però sí que m'agradaria passar-m'hi de tant en tant i tornar-me a enganxar, així, a la fascinació de la màgia.
Particularment, a mi m'agraden les cartes i els cubilets. Amb les cordes sempre em faig grans embolics, i amb les monedes pràcticament no hi he fet mai res.
Espero poguem coneixer-nos tots plegats ben aviat,
Sílvia
Vialis- Cantidad de envíos : 7
Re: Sóc nova al Foro i a Sant Feliu
Hola Silvia,
et dòno la benvinguda oficialment
ens veiem un dimecres d'aquests!
et dòno la benvinguda oficialment
ens veiem un dimecres d'aquests!
ritxi- Admin
- Cantidad de envíos : 2009
Ubicació : St Feliu de Llobregat (BCN)
Hola Silvia!!! Benvinguda al foro i al SIS!!!
espero que puguis venir haviat a les reunions del SIS, ja veuràs que són molt divertides!!!!
espero que puguis venir haviat a les reunions del SIS, ja veuràs que són molt divertides!!!!
MagNity- Admin
- Cantidad de envíos : 1104
guten tag ( o algo asi ) jejjeje,bienvenida silvia espero verte algun miercoles por el sis ,ya veras como lo pasaremos en grande.
un abrazooo
un abrazooo
luis_bcn- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 907
Ubicació : el prat de llobregat ( bcn )
Willkommen im Forum
und ich hoffe, dass wir bald in das SIS, ist es sehr lustig und sehen!!!
und ich hoffe, dass wir bald in das SIS, ist es sehr lustig und sehen!!!
Mag Ramó- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 138
Ubicació : Sant Joan Despí
Moltes gràcies a tots els qui heu respost donant-me la benvinguda i convidant-me a passar pel SIS qualsevol dimecres.
M'ha fet gràcia veure que algun de vosaltres també parla l'alemany.
Vielen Dank, bona mona i fins aviat
M'ha fet gràcia veure que algun de vosaltres també parla l'alemany.
Vielen Dank, bona mona i fins aviat
Que seas bienvenida a este foro, y que te diviertas.
vulcano- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 754
Ubicació : Ripollet
Hallo! Ich heisse Carlos.
Die Zauberkünstlergesellschaft aus Sant Feliu ist eine grösse Familie, willkommen!
PD: ¿Está bien traducido "sociedad de ilusionismo"? XD
Die Zauberkünstlergesellschaft aus Sant Feliu ist eine grösse Familie, willkommen!
PD: ¿Está bien traducido "sociedad de ilusionismo"? XD
Mr.Wardner- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 168
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat
illusionismus gesellsschaft,xDDD
luis_bcn- Membre S.I.S.
Hola Carlos,
te contesto en castellano, sinó los demás miembros que no hablan alemán me van a echar del Foro antes de conocerme!
La palabra "Zauberkunstgesellschaft" sería la traducción para Sociedad de Ilusionismo. "Zauberkünstlergesellschaft" sería Sociedad de Ilusionistas.
...realemnte, me sorprende la cantidad de gente que habla el alemán. Me alegro, y si puedo seros útil para algo, ya me lo diréis
te contesto en castellano, sinó los demás miembros que no hablan alemán me van a echar del Foro antes de conocerme!
La palabra "Zauberkunstgesellschaft" sería la traducción para Sociedad de Ilusionismo. "Zauberkünstlergesellschaft" sería Sociedad de Ilusionistas.
...realemnte, me sorprende la cantidad de gente que habla el alemán. Me alegro, y si puedo seros útil para algo, ya me lo diréis
Estoy en segundo de alemán aún, reconozco que he tenido que coger el diccionario.
PD: Voto por cambiar el nombre del SIS a "Zauberkunstgesellschaft aus Sant Feliu" ZSF XDD
PD: Voto por cambiar el nombre del SIS a "Zauberkunstgesellschaft aus Sant Feliu" ZSF XDD
Mr.Wardner- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 168
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat
pues veo que mi traductor del movil se equivoco,
luis_bcn- Membre S.I.S.
luis_bcn escrigué:pues veo que mi traductor del movil se equivoco,
Haz como yo i usa el google traductor
Mag Ramó- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 138
Ubicació : Sant Joan Despí
Mag Ramó escrigué:luis_bcn escrigué:pues veo que mi traductor del movil se equivoco,
Haz como yo i usa el google traductor
ES EL QUE HE USADO,JIJIJIJJJI
luis_bcn- Membre S.I.S.
Bienvenida al S.I.S. Es una gran alegría que pudieras engrosar la lista de socias pues por el momento sólo esta Lays ; la magia ( curiosamente palabra femenina ) realizada por mujeres tiene otro ...no se ! bueno es otro punto de vista...pienso..o no ?..
Salut.
Salut.
falgaba- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 398
Mr.Wardner escrigué:Estoy en segundo de alemán aún, reconozco que he tenido que coger el diccionario.
Carlos...¡¡¡FUERA!!!
vulcano- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 754
Ubicació : Ripollet
Benvinguda!!! Ja veus Que per aqui sempre estàn de coña en coña!!! Segur que t'ho passaràs "de guten" a la sis
Mauri- Membre S.I.S.
- Cantidad de envíos : 171